Marketingblog Tip#05

    Inhaken: Patissier Kristoffel Burez is er wereldkampioen in.

    Hoe kunnen we jou helpen?

    Je wil vooruitgang in je marketing?

    Neem contact op en we werken een vrijblijvend voorstel op maat voor je uit.

    Mis geen enkele inspirerende marketingtip

    ✔ 4 keer per jaar
    ✔ 100% toepasbaar

    Vul je mailadres in:

    * dit hebben we nodig

    Inhaken als marketingfenomeen, ken je dit? Je moet het ongetwijfeld al gezien hebben en er blij gemutst van geworden zijn.
    Een inhaker is een product, een dienst of een communicatie waarmee je inspeelt op een actueel feit of event. 
    Je probeert zo mee te surfen op de media-aandacht die er al is. Dikwijls krijg je zo gratis extra publiciteit in een positieve setting omdat mensen je inhaker gaan delen via sociale media of hem cadeau doen. 

    Een inhaakkalender kan je zo vinden op het net

    De Rode Duivels zijn een mogelijkheid. De Olympische Spelen zijn ook een optie maar die zijn er, zoals je weet, maar om de vier jaar. 
    Ik hou veel meer van de creatievere invullingen. Een mooi voorbeeld: De streek van Oudenaarde heeft zijn eigenste wereldkampioen inhaken: een paarse eclair op de sterfdag van Prince, een taart in de vorm van een kassei tussen de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix en de rosse boule de Berlin voor de warmste weekactie van Studio Brussel: de Linde Merckboule. Ik help je uiteraard graag om inhakers te bedenken en ze in te plannen in je communicatie-jaarplan.

    Een vraag?



    Voor Strategie en Marketing

    Voor Leadership en Communicatie

    Nieuwsbrief


    Ja, ik ontvang graag de GRATIS tips & tools
    (max. 4/jaar)
    * dit hebben we nodig