Marketingblog Tip#03

    Marketingcommunicatie? Saussisoneer je inspanningen en je budget.

    Hoe kunnen we jou helpen?

    Je wil vooruitgang in je marketing?

    Neem contact op en we werken een vrijblijvend voorstel op maat voor je uit.

    Mis geen enkele inspirerende marketingtip.

    ✔ 4 keer per jaar
    ✔ 100% toepasbaar

    Vul je mailadres in:

    * dit hebben we nodig

    Een bepaalde marketing-communicatie heb je echt super goed doorgedacht. Je gooit er een stevig budget tegenaan. En dan wacht je en hoop je. 
    Het kan zijn, dat je overspoeld wordt door potentiële klanten. Weet dat dit voordeel ook een nadeel kan hebben.   


    Te veel reactie = nieuwe klanten niet goed kunnen servicen

    Een schoolvoorbeeld hiervan moet de opstart van Euro Disney geweest zijn. Parijs en omstreken hadden bij de opening van het park een kortingsbon gekregen met een beperkte geldigheidsduur. Het laatste weekend dat die bon nog geldig was, was ook het eerste weekend met goed weer dat jaar. Resultaat: iedereen nam de bon van haar/zijn frigo en trok naar Euro Disney. De wachttijd per attractie bedroeg minimaal 3 uur. Stel dat ze hun bonnen in schijfjes hadden verspreid, hadden ze de nieuwe klanten goed kunnen ontvangen.


    Je geld vloeit weg zonder conversie. Wat dan?

    Het is des mensen om te denken dat je na een campagne van 1 miljoen euro zonder succes, er 2 miljoen euro tegenaan moet gooien. Nu zullen ze het wel kopen denk menig ondernemer hierbij. Nope! Echt niet. Als het niet werkt, moet je iets anders bedenken en meer geld is geen optie. Echt niet. Beperkt testen is echt een must. 
    Kom je dan ideeën tekort, ik help je er graag bij.  

    Herman Janssens



    Een vraag?



    Voor Strategie en Marketing

    Voor Leadership en Communicatie

    Nieuwsbrief


    Ja, ik ontvang graag de GRATIS tips & tools
    (max. 4/jaar)
    * dit hebben we nodig