Marketingblog Tip#11

    Zorg dat je marketing-communicatie schoonmoederproof is.

    Hoe kunnen we jou helpen?

    Je wil vooruitgang in je marketing?

    Neem contact op en we werken een vrijblijvend voorstel op maat voor je uit.

    Mis geen enkele inspirerende marketingtip.

    ✔ 4 keer per jaar
    ✔ 100% toepasbaar

    Vul je mailadres in:

    * dit hebben we nodig

    Schoonmoeders zijn  misschien niet altijd ‘on top of things’ maar ze zijn erom gekend rechtuit hun mening te geven, zonder franjes. De mijne toch ;-)
    Geef de teksten voor je folder, site of stoepbord dus vooraf even aan je schoonmoeder. Als zij verstaat wat je wil zeggen, je ‘call to action’ verstaat en ze kan reproduceren wat je wil communiceren, dan zit je goed.

    Copywriting is als schrijven voor een kind van 12 jaar. 

    Bij gebrek aan  de juiste schoonmoeder: test je communicatie bij mensen die hun gedacht durven en willen geven. Gentenaars bijvoorbeeld. En schrijf alsof je met een kind van 12 jaar communiceert. Je potentiële klant wil een oplossing die hij/zij verstaat en geen van jargon doorspekt schrijfsel. Kortom K.I.S.S. - keep it simpel and stupid.

    Op zoek naar een klankbord? Ik ben redelijk Gents en redelijk goed in me inleven in de klant.

    Herman Janssens

    Een vraag?



    Voor Strategie en Marketing

    Voor Leadership en Communicatie

    Nieuwsbrief


    Ja, ik ontvang graag de GRATIS tips & tools
    (max. 4/jaar)
    * dit hebben we nodig